sâmbătă, 27 aprilie 2013

Un pelerinaj in toata splendoarea grotescului !


Iasi,2012.O zi geroasa dar cu asteptari mari...


Autocarul spre Ierusalim tocmai a sosit.Gloata se aduna rapid si se precipita in jurul autocarului.
Lume multa si pestrita,de toate culorile.
Bagaje peste bagaje.Credinte peste credinte.Oameni peste oameni.
Drumul e lung iar asteptarile,sperantele si nadejdile sunt cuprinse toate intr-un singur cuvant-Ierusalim!
Vine si momentul mult asteptat.Usile se deschid,multimea arde de nerabdare.Calcaile incep sa sfaraie inainte de a incepe sa sfaraie rotile sub caldaram.Fiecare isi ocheste propriul scaun cat mai in fata daca se poate.Numai ca socoteala de acasa nu prea se potriveste cu cea din autocar.Locurile din fata sunt rezervate popilor,se stie dinainte!Asa ca,hai,mai in spate,putin respect!
Asadar primii care intra sunt popii.Imbracati la 4 ace,in reverenda, ca nu cumva sa fie confundati cu muritorii de rand. Ghizi,pelerini,indrumatori de suflete,numai ei stiu ce sunt de fapt in tot peisajul asta.Oricum se simt bine si toata lumea e a lor. Pentru ei,oricum e gratis asa ca nu au ce pierde,din contra pot castiga ceva.Teatrul e jucat perfect,pentru ca pe popi nu prea-i poti citi.Fete lungi si serioase.Figuri severe si incruntate. Raspunderea e mare.Totul e in mana lor.
Dupa ei,intra ceata ezoteristilor,a initiatilor si a energeticienilor.Cu acestia,nu te joci!Sunt pregatiti din cap pana in picioare.Fiecare isi tine cat mai la indemana ansa de masurat.Campurile energetice razbat prin toti porii corpului lor.Uitandu-te la ei,ai impresia ca mai au putin si incep sa leviteze.Normal. Ego-ul e cat casa,iar cand intra isi feresc nasurile cu grija ca nu cumva sa se raneasca de tavanul autocarului.Acestia nu au treaba cu nimeni decat cu grupul lor.Dispretul e la mare clasa.Restul profanilor...necastigatori! Asadar pentru initiati,locurile din dreapta va rugam!
Imediat dupa acestia,apare adunatura oamenilor simpli. Majoritatea femei sarmane care trebuie sa ajunga in nu stiu ce tara pentru a culege nu stiu ce legumisoare.Dar pana acolo,toata nadejdea e Ierusalimul!Si acest grup si-a facut temele din timp cu cel putin o luna inainte.Acatiste scrise si rescrise pentru ajutor de la Domnul.Iar in mijlocul acatistelor,bani indesati cu scop bine precis-unii pentru sanatate,altii pentru iertarea pacatelor,altii pentru sporul casei,iar altii pentru castiguri cat mai mari dar fara prea mult efort.
In gentile lor,se afla 2 lucruri fara de care nu ar fi plecat nici moarte-baticul si cartea de rugaciuni!
Pentru ele,locurile din stanga,va rugam!
Iar la sfarsit,intra grupul mic dar autoritar al tiganilor.Imbracati in negru,auriti si poleiti din cap pana in picioare,baga frica-n tine numai cat ii privesti.Spre deosebire de ceilalti,nu s-au grabit spre locurile lor.Daca s-ar fi interpus careva,exista riscul sa fie azvarlit pe geam intr-o clipa.Nu-i intereseaza nici popii,nici ezoteristii nici femeile cu baticuri.Stiu exact pentru ce merg si ce vor,nu-i treaba nimanui.
Usile se inchid si autocarul isi ia zborul.Via Ierusalim!
Lapte,miere si cainii cu colaci in coada se perinda prin fata ochilor!
Drumul e lung si obositor.Ca sa mai treaca timpul,femeile cu baticuri,scot cartile cu cantari si incep sa cante cantecele la Maica Domnului.Aceasta spre disperarea ezoteristilor,grav ofuscati in orgoliul lor!Doar n-o sa isi lase ei garda jos ca sa se alature femeilor cu batic.Insa unii o fac,altii raman fideli ingamfarii lor.
Tiganii,ar vrea si ei sa auda o manea,dar nu e loc.Preotii sunt stapani pe situatie,asa ca doar ei decid ce si cum.Putin respect!
Asa ca vor-nu vor,tiganii se supun majoritatii.
Dupa un timp,cantarile se opresc,iar femeile cu baticuri,isi scot cartile de rugaciuni la interval.La unele le curg ochii,la altele le curge nasul.Dar sa te fereasca Dumnezeu sa o iei pe vreuna la misto! Iti trage o privire de intri sub scaun cat ai zice peste!
Aici nu-i de joaca,maica!Credinta e credinta,nu ma lua pe mine cu energii si ezoterisme! Maica Domnului e grabnic ajutatoare si vine imediat ce o chemi.Voi cu ratacirile voastre,mai bine v-ati pocai cat mai repede pana nu vine ceasul!
Dar iaca ceasul a si venit!
Biserica sfantului mormant apare la interval in toata splendoarea. Aici e momentul culminant.Trebuie sa te gandesti din timp la ce iti doresti caci odata intrat in biserica,orice dorinta se transforma in realitate cat pocnesti din degete! Aici crearea realitatii e la ea acasa! Nu e de gluma!
Toata gloata coboara iar inainte de a intra,popii explica ce si cum.Fara hilizeli,fara gesturi profanatoare!Totusi,e mormantul Domnului.Putin respect!
Primii intra preotii.Se opresc la icoana Mantuitorului si incep sa cante.
Ezoteristii nu stau prea mult pe ganduri si isi fac aparitia luminosi de iti iau fata!Stiu dinainte ca energia cea mai benefica se afla sub candelabru,cel din mijlocul bisericii!Intr-o clipa se aduna toti si preiau energie cu carul.Stau in meditatie,cu ochii inchisi si palmele deschise.Colo o alta icoana,alti sfinti care abia asteapta sa te umple de energie sfanta...
Grupul femeilor cu batic si fuste lungi,intra si ele smerite foarte!
Incep sa se prosterneze pe la icoane,si sa-si faca cruci cat ele de mari.Metanii cat cuprinde.Lacrimi si rugaciuni.Plansete si bocete de ti se frange sufletul.Dar...doar voia Lui Dumnezeu sa se faca, maica!Doar El stie ce e mai bine pentru noi, pacatoasele si nevrednicele!Voia Lui e una cu a noastra!
Nu indraznesc, ci doar miorlaie cate ceva resemnate,cine stie poate le-o auzi si pe ele Dumnezeu!Se taraie in genunchi,se zbat,striga...dar nimic!
Se pare ca Dumnezeu tocmai a intrat intr-o pauza de masa!
Tiganii,intra si ei ultimii.Numai ca cei din urma vor fi bineanteles cei dintai!Nu le pasa catusi de putin de ezoteristi iar de femeile cu batic,nici atat.Ei sunt singurii care stiu cu adevarat pentru ce au venit.Nu stiu ei prea multa carte,dar intreaba in stanga si in dreapta ce sfant e in icoana aceea sau cealalta si imediat trec la treaba.Isi sufleca manecile,isi scot ceasurile aurite,isi lungesc gaturile acoperite de lanturi si incep sa le frece de toate icoanele. Nu au treaba cu restul lumii iar daca cumva te afli in zona lor,iti dau cu flit de nu te vezi! Isi pun tot sufletul in rugaciuni pe care doar ei le inteleg,dar cateva cuvinte razbat in toata biserica.Spor la bani si in afaceri,spor la bani si in afaceri...
Apoi scot telefoanele si incep sa sune pe bulibasa X sau pe bulibasa Y, duc telefoanele la urechea celor din icoane ca astfel bulibasa sa isi spuna tocmai din tara doleanta de a nu fi arestat tocmai acum cand amanta piranda ii sta in poale!
Doar sa-l mai pasuiasca Domnul,macar un pic,se va pocai el cumva!
Apoi apare cate unul care incepe sa dea ponturi.Pe acestia ii vezi la colturi susotind la urechile celor avizati care si-au pierdut creierasul pe drum.
-Vezi,nu cumpara cumva mir de aici,asta nu e bun,acolo vinde unul la kg, acela e cel mai sfintit!Dar nu mai spune la nimeni,ca mirul ala nu e pentru profani!
Apoi apare alta cu batic,are ea un pont si mai bun.
-Vezi ca sub icoana aceea se afla o piatra ramasa de acum 2000 de ani,cand saruti icoana sa bagi mana pe sub icoana.Piatra e plina de energie si are efecte miraculoase!Dar va rog,vorbiti cat mai incet,lucrurile astea nu sunt pentru toti prostanacii!
Dincolo de nori,Dumnezeu priveste siderat.Dar ca sa nu fie singurul care priveste isi cheama langa El toti ingerii,heruvimii si serafimii,pentru a privi cu totii acest show de neuitat.
Universul tace. Planetele se aliniaza.
Pentru o clipa insusi Dumnezeu ramane surprins de ce se intampla. Oricat s-ar stradui,nu poate intelege cine sunt aceste fapturi si ce vor de la El.
Oh my God!

6 comentarii:

  1. Si tu unde te situezi in acest spectacol al vanitatilor? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oriunde vrei sa ma situezi,nu ma deranjeaza.Nu eu eram important ci situatia in sine.Multumesc oricum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o partajare a mărturiei pe Instagram de ANGELA DAVIS. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în 3 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile pe care le promite și soțul meu se întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun și tuturor celor de aici că voi rămâne mereu recunoscător acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna, am făcut o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, să-l contacteze prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți să-l aplicați pe +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mărturie De Lauren Lynch. Cum să-ți recuperezi rapid fostul!

    Am fost rănit și mi s-a rupt inima când a apărut o problemă foarte mare în căsătoria mea, acum șapte luni, între mine și soțul meu. atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru un divorț. a spus că nu a vrut să stea niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că s-a împachetat afară din casă și a făcut ca eu și copiii mei să treacă prin dureri severe. Am încercat toate mijloacele posibile pentru a-l întoarce, după multă cerșetă, dar nu a avut niciun rost. Așa că într-o seară, pe măsură ce mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care a întrebat de soțul meu. Așa că i-am explicat fiecare lucru, așa că mi-a spus că singurul mod în care îmi pot reveni soțul este pentru a vizita un caster vraja, pentru că a funcționat cu adevărat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vrajă, dar nu am avut altă opțiune decât să-i urmez sfaturile. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a casetei de vraja pe care a vizitat-o. DR ODION (drodion60@yandex.com) Așa că, a doua zi dimineață, am trimis un mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar caseta de vrăji m-a asigurat că o să-mi iau soțul în ziua următoare. Ce declarație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi, în dimineața următoare, atât de surprinzător, soțul meu care nu m-a sunat în ultimele 7 luni, mi-a dat un telefon pentru a mă informa că se va întoarce. Atât de uimitor!! Așa a revenit în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o eu și copiii mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât cum a fost înainte, cu ajutorul unui război vrăjitor. Așa că vă voi sfătui acolo dacă aveți vreo problemă să contactați DR ODION, vă dau 100% garanție că el vă va ajuta să-i trimiteți un e-mail la adresa: (drodion60@yandex.com) sau whatssapp +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eram acolo tocmai cand a ajuns autocarul, si ma miram cum a strabatut atata cale ingerul cu ei.Apoi a dat de stire lui Dumnezeu ce si cum, nu de alta doarsa nu ramana nedumerit acesta uitandu-se la spectacolul interminabil de mii de ani, nimic nou in peisaj , doar mijloacele de transport si ceasurile tiganilor.Ma bucur sa gasesc dupa atatia ani acest text.
    Multumesc Cristi.
    ❤🙏

    RăspundețiȘtergere
  6. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere