miercuri, 1 mai 2013

Chipul Lui Dumnezeu






Cand chipul lui Dumnezeu se oglindeste in sufletul meu,atunci si eu devin oglinda in care se oglindesc toti cei creati dupa chipul si asemanarea Sa.

Cand chipul Lui Dumnezeu se oglindeste in sufletul meu,atunci si eu ma fac partas cu El la cina cea de taina,odihnindu-ma pe umarul Lui.


Cand chipul Lui Dumnezeu se oglindeste in sufletul meu,ma recunosc pe mine insumi ca faptura noua intru Hristos chemata la desavarsire si nu la pierzanie.


Cand chipul Lui Dumnezeu se oglindeste in sufletul meu,stiu si inteleg ca niciodata nu am fost singur,nu sunt singur vreodata si nu voi fi singur in veci.


Cand chipul Lui Dumnezeu se oglindeste in sufletul meu,ma iert pe mine insumi si indata sunt iertat de El chiar si pentru cea mai mare  ofensa pe care i-am adus-o.


Cand chipul Lui Dumnezeu se oglindeste in sufletul meu,ma dezbrac de mantia cu care mi-am ascuns adevarata fata si raman doar cel in care El se recunoaste pe Sine.


Cand chipul Lui Dumnezeu se oglindeste in sufletul meu,am uitat intr-o clipa de intunericul prin care mi-a placut sa ma abat si am intrat in lumina necreata a iubirii Lui.


Cand chipul Lui Dumnezeu se oglindeste in sufletul meu,imi reamintesc de inocenta copilului din mine regasita dupa ce am pierdut-o alegand sa ma lovesc pe mine insumi la nesfarsit cu "piciorul in tepusa".


Cand chipul Lui Dumnezeu se oglindeste in sufletul meu,nu ma mai tem de mine insumi caci stiu ca El nu da nimanui mai mult decat poate fiecare duce.


Cand chipul Lui Dumnezeu se oglindeste in sufletul meu,nu ma mai abat in locuri pustii si neumblate doar pentru a ma rani de bunavoie,ci ma las purtat de El acolo unde doar duhul Lui ma poarta.


Cand chipul Lui Dumnezeu se oglindeste in sufletul meu,atunci El ma ia de mana si ma paste si iarasi ma duce la apa odihnei si ma salasluieste la loc de pasune ,acolo unde ma hraneste.


Cand chipul Lui Dumnezeu se oglindeste in sufletul meu,atunci ma bucur in El si El se bucura in mine,atunci ma contemplu in El si El se contempla in mine,atunci ma regasesc in El si El se regaseste in mine,ma cufund intru El si El se cufunda intru mine,atunci vorbesc cu El si El vorbeste cu mine,il recunosc pe El si El se recunoaste in mine,ma simt unit cu El asa cum El este unit cu mine,caci voia mea e unita cu a Lui iar noi doi numai suntem doi ci am devenit Una!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu