joi, 11 aprilie 2013

Varatiuni pe o tema data despre spiritualitate




Spiritualitatea nu inseamna sa stau intr-un colt si sa-mi plang pacatele inchipuite ca un milog crezand ca astfel voi deveni mai curat,mai bun,mai intelept.
Spiritualitatea nu inseamna sa tot vantur bisericile si sa tot repet "Doamne miluieste" crezand ca doar acolo sunt mai aproape de adevaratul Dumnezeu.
Spiritualitatea nu inseamna sa ma retrag intr-o manastire crezand ca daca ma voi "ingropa" acolo la propriu sau la figurat, voi avea timp mai mult pentru suflet.
Spiritualitatea nu inseamna sa tin posturi albe sau negre crezand ca astfel ma voi curata de toate patimile sau gandurile necurate.
Spiritualitatea nu inseamna sa adopt o fata trista si mohorata crezand ca astfel voi aparea smerit in ochii celorlalti.
Spiritualitatea nu inseamna sa citesc si sa turui din Ceaslov sau Psaltire, bolborosind vrute si nevrute la nesfarsit,crezand ca asa sunt mai aproape de Dumnezeu.

Spiritualitatea nu inseamna sa ma spovedesc ca un robotel intr-un continuu automatism dupa un indreptar indoielnic care nu are nici o legatura cu sufletul meu,cu trairile mele.
Spiritualitatea nu inseamna sa am o fata lunga si sa par foarte profund sau serios in biserica iar cand ies din ea sa las libere toate patimile,mai rele ca niste animale salbatice.
Spiritualitatea nu inseamna sa visez cu ochii "larg inchisi" la cai verzi pe pereti,crezand ca astfel am devenit un mare mistic.
Spiritualitatea nu inseamna sa ma cramponez de tot felul de canoane care ma inrobesc si imi secatuiesc nevoia de creatie.
Spiritualitatea nu inseamna sa le arat altora ca as fi ceva sau cineva, pacalindu-ma la nesfarsit pe mine insumi.
Spiritualitatea nu inseamna sa ma apuc sa-i invat pe ceilalti,ceea ce nici pe mine insumi nu am apucat sa ma invat.
Spiritualitatea nu inseamna sa vorbesti despre Dumnezeu si sa tot teologhisesti despre El,crezand ca astfel vei aparea foarte duhovnicesc in ochii celorlalti.
Spiritualitatea nu inseamna sa arati altora ca nu iti pasa absolut deloc de bani,cand de fapt toata viata ta se invarte in jurul banilor.
Spiritualitatea nu inseamna sa ma umflu in pene crezand ca sunt cineva,iar in sinea mea sa ii judec pe toti ceilalti care nu sunt la "asa-zisul" meu nivel.

Spiritualitatea inseamna sa ma bucur si sa ma joc in fiecare clipa, fara sa imi pese daca as fi sau nu penibil in ochii altora.
Spiritualitatea inseamna sa ma surprind permanent pe mine insumi de faptul ca inca nu stiu mare lucru.
Spiritualitatea inseamna sa nu ma opresc niciodata in a cauta sa ma descopar pe mine insumi.
Spiritualitatea inseamna sa fiu de partea mea permanent,fara a face compromisuri prostesti doar de ochii lumii.
Spiritualitatea inseamna sa pot spune fara frica ceea ce este "da" si ceea ce este "nu",fara sa imi pese daca dau bine sau nu in peisaj.
Spiritualitatea inseamna sa fiu mereu intr-o atitudine a unui copilas care de-abia a invatat primii pasi in viata.
Spiritualitatea inseamna sa rad sau sa plang asa cum imi spune sufletul si nu cum crede lumea ca ar fi bine sa fac.
Spiritualitatea inseamna sa traiesc viata la maxim si nu sa imi frang dorintele,nevoile,aspiratiile,ca nu cumva sa deranjez pe cineva.
Spiritualitatea inseamna sa fiu original,unic si irepetabil, si cand mananc si cand dorm si cand ma uit la o femeie frumoasa si cand imi numar banii din buzunar,pentru ca toate acestea sunt realitati, fac parte din viata si nu sunt doar himere.
Spiritualitatea inseamna si sa urlu daca ceva ma doare si sa plang daca cineva m-a ranit si sa rad in hohote daca am ajuns sa nu mai iau viata asa de in serios.
Spiritualitatea inseamna sa fiu cu Sinele meu in contact permanent chiar si cand vand,cumpar,umblu prin magazine sau ma uit la un meci.

 Spiritualitatea inseamna sa nu uit de prieteni sau de straini atunci cand au nevoie de mine, crezand ca am treburi "spirituale" mai importante de rezolvat.
Spiritualitatea inseamna sa las mortii sa-si ingroape pe mortii lor,iar eu sa ma ocup doar de viata atata timp cat mai suflu printre oameni.
Spiritualitatea inseamna sa am puterea sa recunosc oricand ce simt,ce gandesc,cat de puternic sau slab sunt,cat de minunat sau cat de rautacios am devenit.
Spiritualitatea inseamna sa fi OM si cand te ocupi de afaceri si cand te ocupi de suflet,sa multumesti tuturor celor care iti sunt alaturi si la bine si la rau,sa multumesti diminetilor insorite ca iata ti s-a mai dat o zi ca sa te bucuri de viata,sa multumesti Lui Dumnezeu si pentru cele bune si pentru cele "asa-zis"rele,sa iti multumesti tie insuti cat de minunat esti si sa multumesti permanent acestui dar magnific care se numeste Viata!

2 comentarii:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere