marți, 2 aprilie 2013

Primavara sufletelor noastre



In primavara sufletelor noastre,
acolo s-au topit gandurile inghetate, din mintea veche,
acolo au rasarit gandurile luminoase, din mintea noua!

In primavara sufletelor noastre,
iarna a devenit o umbra si a trecut in nefiinta,
iar gandurile intunecate...au fugit cu toate-n exil!

In primavara sufletelor noastre,
acolo frica de a fi "tu insuti", devine invizibila,
acolo sinele descatusat...a devenit vizibil!

In primavara sufletelor noastre,
acolo sinele straluceste fara ca vreodata sa apuna,
iar frumusetea din noi,nu are unde sa se mai ascunda!

In primavara sufletelor noastre,
acolo ego-ul moare si nu ne mai atinge,
iar indoiala dezradacinata,a inceput deja sa se usuce!

In primavara sufletelor noastre,
credinta in noi insine incepe sa infloreasca,
acolo conflictul dualitatii...a devenit uitat!

In primavara sufletelor noastre,
ne-am amintit cu totii cine suntem,
si am uitat ceea ce...doar ne amagea cum suntem!

In primavara sufletelor noastre,
ne-am lepadat haina mandriei,a gandurilor ascunse,
si ne-am imbracat cu mantia smereniei,a gandurilor pure!

In primavara sufletelor noastre,
acolo iubirea nesfarsita incepe sa rodeasca,
acolo s-a sters...orice durere,intristare sau suspin!

In primavara sufletelor noastre,
acolo am aflat imparatia cerurilor, cea din launtrul nostru,
acolo ne-am regasit divini,ceresti,neprihaniti,
acolo am vazut cum inimile sterpe si risipitoare,
s-au preschimbat in inimi curate,nevinovate si fecioare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu