marți, 2 aprilie 2013

Unde se avanta vulturii





Nu stiu daca de sambata incoace am reusit sa ma dezmeticesc total dupa ultimul
cantec de lebada. Parca a fost prea frumos sa fie adevarat. Au trecut 6 luni ca
o clipa. Cu siguranta una din cele mai minunate perioade din viata mea.
Multumesc inca o data tuturor colegilor care au ramas consecventi pana la capat,
iti multumesc Niculina, daca nu erai tu, sunt convins ca nu ma bagam.
Dar in primul rand vreau sa-mi multumesc sinelui meu ca a avut rabdare cu
mine,cu mintea mea intortocheata,cu frica,cu indoielile,cu aroganta...si restul
care or mai fi!
Daca stau si ma gandesc, tot anul asta a fost sub impactul cursului,6 luni am
oscilat sa ma inscriu,iar dupa alte 6 luni,acum in decembrie, ma vad in postura de a scrie cum a fost.
Stiu Niculina ca nu esti de acord sa intru in trecut,poate cu nostalgia asta mai
pierd putina energie,dar stai linistita ca mi-a ramas destula, asa ca imi dai
voie sa fac o exceptie,da?
Asa cum spuneam si sambata, o persoana care nu se descopera pe sine e ca batuta
de vant incoace si incolo,total vulnerabila in fata vietii.Una care se zbate
mult in van fara repere,intr-o continua vanare de vant.Asa am fost si eu.

In cele 6 luni cand tot ma gandeam daca sa ma bag sau nu, simteam ca tot ce crezuzem
 pana atunci intra in conflict launtric cu credinta clasica de biserica (nu credinta
sinelui).
Ma inconjurasem de un zid mental iar orice sustragere si incercare de evadare
era atat de anemica incat eram permanent tinut in prizonierat. Mintea pusese
stapanire in mod despotic,iar sinele la orice incercare de manifestare,era
imediat pedepsit, torturat si aruncat din nou in temnita.
Dar la un moment dat,fortand lucrurile,mintea incepea sa cedeze si pierdea
teren. Temnicerii atipeau unul dupa altul,iar eu le-am furat imediat armele.
Sinele meu intrezarea luminita de la capatul tunelului si dus a fost,nelasand
nici o urma.
Balanta se inclina din ce in ce mai mult.Era ca si cum nu mai aveam nimic de
pierdut, obosisem sa mai caut de atatia ani undeva unde nimeni nu ma mai putea
ridica. Obosisem sa mai fiu altceva decat eram in realitate.Obosisem sa imi mai
tin la nesfarsit sinele in sclavie.Si a venit un moment in care parca mi-am spus
"fie ce-o fi", senzatia de a te arunca in gol cu speranta ca parasuta sa se
deschida cumva pana jos. Ceva de genul asta s-a intamplat pana m-am hotarat cu
adevarat.
Apoi,chiar si dupa ultima hotarare,simteam cum frica ma urmarea mereu,conflictul
interior nu se estompase inca, era ca si cum inca mergeam cu frica de mana dar
totusi reuseam sa merg pe unde vroiam eu de data asta.Si cred ca am mers in
starea asta pana dupa modulul 3,dupa care gata,am simtit ca m-am eliberat de o
povara pe care am tinut-o in spate prea mult timp.
Cert e ca pana la inceperea cursului,nu aveam curaj absolut deloc sa ies de dupa
zidurile bisericii sau nici macar sa arunc o privire in afara.Tot ce se afla in
afara, era vrednic de condamnat si de ars pe rug.
Stiam de la inceput ca odata intrat in noua minte,voi merge pana in panzele
albe, mai exact voi da aceste panze deoparte de pe sinele meu uitat.
Calea imi era deschisa iar ezitarile nu-si mai aveau rostul.
Am iesit in mijlocul cetatii si am vazut ca eram inconjurat de o multitudine de
usi ferecate cu lacate.
Pana atunci,credeam ca acele lacate ma tineau in siguranta in fata navalitorilor
orientali. Nu ma apropiasem de ele niciodata ,nici macar nu eram curios.
Eu doar trebuia sa judec si sa critic orice se afla dincolo de acele usi
ferecate si asta in necunostinta de cauza.
Si atunci,am inteles, lacatele se vroiau sparte iar usile larg deschise!
Dupa ce s-au deschis,surpiza! Nimeni nu dadea navala,nimeni nu imi vroia capul!
Din contra,am fost luat de manuta si invitat imediat la un ospat regesc.Acolo am
cunoscut un prieten vechi, abandonat demult dar care nu-si pierduse speranta ca
intr-o zi ma voi reintoarce la el:sinele meu.
Dupa momentul asta,am realizat imediat,ca odata sinele regasit, totul vine in
viata ca un fel de bonus.Pentru ce atata incrancenare inutila atunci?
In ultimele 6 luni,am acumulat cu o sete greu de stavilit.Cand esti doar
curios,iti mai stavilesti putin curiozitatea citind ceva sau mai facand cate un
curs. Dar cand esti pur si simplu infometat dupa adevar(cred ca nu
exagerez),incepi sa te descoperi pe zi ce trece.Si ceva dinlauntrul tau, te
ghideaza si-ti vorbeste.Sinele atunci incepe sa prinda viata,pana atunci, "mort
era si a inviat, pierdut era si s-a aflat".
Iti dai seama de fapt,ca nu mai vrei sa risipesti nimic,timpul e prea important
sa iti mai faci loc pentru discutii puerile sau alte nonsensuri. Daca nu
traiesti viata asta noua,cu mintea noua permanent,ci doar iti mai aduci aminte
cand si cand, atunci exista riscul sa pierzi chiar si ce aveai impresia ca ai
acumulat. Daca nu esti conectat 100% ,chiar si 1 singur procent te poate sabota
la greu! Si atunci iar intram in mintea veche si o luam pe aratura.
Oare ce putem pierde daca suntem mereu noi insine?
Da,avem ce pierde, e adevarat:frica de penibil !
Sau oare ce am putea pune pe masa ceva sa compenseze pretul acestui Sine?
Ce pret are originalitatea noastra?
Acum e seara iar daca ma uit dupa soare,nu il mai vad.Insa stiu ca el e undeva
acolo si straluceste chiar si acum.Straluceste permanent,nu?
Asa e si sinele nostru,el straluceste mereu inlauntru dar de cele mai multe ori
nu reuseste sa straluceasca si in afara.Mintea l-a inconjurat cu ceata
gandurilor,cu norii fricii si cu intunericul suferintei mintale...
Poate ca adevarata provocare de abia acum incepe .In tot intervalul asta,al
ultimelor luni,nu m-am axat asa mult pe indeplinirea nu stiu caror dorinte,ci
m-a interesat mai mult aceasta minte noua si manifestarea sinelui fara
frica.Restul a venit de la sine,cum spuneam,ca un fel de bonus. Pentru ca atunci
devii deschis,frica nu mai are asa putere ca inainte desi se mai insinueaza
uneori,si astfel poti primi detasat tot ce vine spre tine.
Mi-a placut imaginea de pe diploma si astfel am pus titlul asta.Poate nu am
devenit inca vulturi dar suntem pe cale...

4 comentarii:

  1. Iti admir curajul de a te fi lasat sa te descoperi. Ai dat dovada de un curaj nemaipomenit. Iar apoi totul a venit de la Sine - cum e si normal. Felicitari pentru izbanda spiritului asupra egoului inlantuitor asa cum stai dovada. Mult zbor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o partajare a mărturiei pe Instagram de ANGELA DAVIS. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în 3 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile pe care le promite și soțul meu se întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun și tuturor celor de aici că voi rămâne mereu recunoscător acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna, am făcut o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, să-l contacteze prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți să-l aplicați pe +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mărturie De Lauren Lynch. Cum să-ți recuperezi rapid fostul!

    Am fost rănit și mi s-a rupt inima când a apărut o problemă foarte mare în căsătoria mea, acum șapte luni, între mine și soțul meu. atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru un divorț. a spus că nu a vrut să stea niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că s-a împachetat afară din casă și a făcut ca eu și copiii mei să treacă prin dureri severe. Am încercat toate mijloacele posibile pentru a-l întoarce, după multă cerșetă, dar nu a avut niciun rost. Așa că într-o seară, pe măsură ce mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care a întrebat de soțul meu. Așa că i-am explicat fiecare lucru, așa că mi-a spus că singurul mod în care îmi pot reveni soțul este pentru a vizita un caster vraja, pentru că a funcționat cu adevărat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vrajă, dar nu am avut altă opțiune decât să-i urmez sfaturile. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a casetei de vraja pe care a vizitat-o. DR ODION (drodion60@yandex.com) Așa că, a doua zi dimineață, am trimis un mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar caseta de vrăji m-a asigurat că o să-mi iau soțul în ziua următoare. Ce declarație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi, în dimineața următoare, atât de surprinzător, soțul meu care nu m-a sunat în ultimele 7 luni, mi-a dat un telefon pentru a mă informa că se va întoarce. Atât de uimitor!! Așa a revenit în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o eu și copiii mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât cum a fost înainte, cu ajutorul unui război vrăjitor. Așa că vă voi sfătui acolo dacă aveți vreo problemă să contactați DR ODION, vă dau 100% garanție că el vă va ajuta să-i trimiteți un e-mail la adresa: (drodion60@yandex.com) sau whatssapp +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere