marți, 8 septembrie 2015

Un psalm în variantă cuantică


Sinele meu mă paște și nimic nu îmi va lipsi,
la loc de pășune acolo m-a sălășluit, la apa odihnei m-a hrănit...


Iată, îmi voi binecuvânta Sinele divin în toată vremea, pururea lauda Lui în gura mea.

În El se va lumina sufletul meu; să audă cei neînfricoşaţi şi să se veselească.

Onoraţi-vă pe voi înşivă împreună cu mine şi să înălţăm numele noastre
împreună.

M-am căutat pe mine însumi şi m-am regăsit, izbăvindu-mă din toate necazurile închipuite.

M-am apropiat de mine însumi şi m-am luminat,
apropiaţi-vă de voi înşivă şi vă luminaţi; şi feţele voastre de nimic să nu se ruşineze.


Ca o făptură divină am strigat şi Sinele meu m-a auzit şi din toate întortocherile minţii m-a izbăvit.

Străjui-va împrejurul Domnului toţi cei ce nu se tem de El şi se vor izbăvi pe ei înşişi de toată neputinţa.

Gustaţi şi vedeţi că bună este mintea voastră cea nouă şi luminoasă; fericit tot omul care nădăjduieşte în ea.

Nu vă temeţi de Domnul toţi cei care v-aţi sfinţit trupul, mintea şi sufletul, că n-au nici o lipsă cei ce nu se tem de El.

Dar cine este Domnul Dumnezeul meu?

El este maestrul meu interior, care pururea cântă în inima și mă înalță pe notele gamei divine care mă unește cu El.

El este strigătul meu interior care pururea îmi șoptește inspirația divină aproape de urechea sufletului meu. 

El este adierea care îmi aduce în conștiință gândurile luminoase pe care le primesc, le filtrez, le materializez și vi le aduc vouă cu bucurie în dar. 

Toţi creatorii au biruit şi au sporit prin creaţie, iar cei ce-şi caută inspiraţia, nu se vor lipsi de tot binele.

Veniţi fiilor, ascultaţi-mă pe mine, bucuria Domnului meu vă voi învăţa pe voi;

Cine este omul cel ce alege viaţa fără frică, care iubeşte să vadă zile bune, luminoase și rodnice?

Opreşte-ţi limba de la a-i mai judeca pe ceilalţi şi buzele tale să nu grăiască nici un vicleşug.

Apropie-te cu nădejde de tine însuţi, caută pacea din tine şi trăieşte în armonie cu ea.

Ochii Domnului tău spre cei curajoşi şi urechile Lui spre îndemnul acestora care le vine din Sine.

Iar faţa Domnului lăuntric e îndreptată spre cei care se contemplă pe ei înşişi în propria creaţie, căci creaţia lor e ca şi a Lui, iar bucuria lor e chiar în El însuşi.

Strigat-au toţi cei care s-au regăsit în frumuseţe şi bucurie şi Domnul din inima lor i-a auzit şi le-a dat lor putere mai multă de a răzbate prin desişurile nenumărate ele vieţii.

Aproape este Domnul de cei care şi-au depăşit condiţia de făpturi umile, pasive, resemnate și idolatre, şi va fi mereu de partea celor ce şi-au regăsit puterea, curajul și demnitatea.

Multe sunt încercările celor care se îndreaptă spre poarta sinelui lor, dar doar aceştia îl vor cunoaşte cu adevărat pe Domnul Dumnezeul lor.

Domnul păzeşte toate gândurile lor, nici unul dintre ele nu se va întuneca.

Domnul le trimite doar binecuvântare în viaţa lor, căci inima lor este deschisă.

Viaţa celor fricoşi este cumplită, pustie și dezolantă, iar de la cei ce se tem de viaţă, şi-a întors faţa Domnul Dumnezeul lor.

Dar El va fi mereu, pururea și în vecii vecilor,

alături de cei care sporesc,

în creaţie odată cu frumuseţea,

în răbdare odată cu demnitatea,

în armonie odată cu tăcerea ,

în cunoaştere odată cu gândurile luminoase,

în compasiune odată cu smerenia,

în bucurie odată cu iubirea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu