marți, 21 aprilie 2015

Cu sinele meu faţă-n faţă (1)



Sinele:Apreciem că în cele din urmă ai spus „da” acestui dialog. Inspiraţia aceasta ţi s-a dat cu mult timp în urmă, dar ca de obicei tu nu ai crezut că o asemenea comunicare ar putea avea loc.
Eu: Nici acum nu cred în totalitate.
Sinele:Nu contează. Pentru noi e important că totuşi în ciuda îndoielilor tale te-ai ridicat acum din pat şi ai început să scrii. Avem nevoie de mintea ta limpede.
Eu:Şi de ce ar fi aşa limpede la ora 4 dimineaţa?
Sinele:Pentru că acum la prima clipă de la trezire, mintea încă nu apucă să se identifice cu melo-drama sa. Voi în general credeţi că e nevoie să dormiţi pe toată durata nopţii. Dar mulţi dintre voi se trezesc devreme gata încărcaţi şi totuşi nu se urnesc din loc, vor să adoarmă in nou. Dar următorul somn nu le mai foloseşte la nimic pentru că pur şi simplu nu mai au nevoie de el. Într-un final şi tu ţi-ai dat seama de asta, apreciem acest mic efort.
Eu:De ce vorbiţi la plural şi cine sunteţi voi?
Sinele:Vedem că tu scrii „sinele” dar sinele tău face parte şi el dintr-un întreg. E o conştiinţă colectivă de grup, partea eului tău superior care comunică cu divinitatea ca întreg. Voi când spuneţi „divinitate” încă nu înţelegeţi exact acest concept. Nici tu nu îl înţelegi încă foarte corect , dar deocamdată este îndeajuns să ne numeşti aşa.
Eu:De unde ştiu că acest dialog nu este pur imaginativ?
Sinele:Voi încă credeţi că imaginaţia e ceva iluzoriu şi nu îi acordaţi deloc credit. Dar imaginaţia are şi ea conştiinţa ei vibratorie şi prin ea vi se transmit  multe informaţii pe care voi le daţi mai departe inconştient. Am aprecia dacă ne-aţi lăsa să comunicăm cu voi mai mult prin acest canal.
Eu: Păi m-am deschis în cele din urmă.
Sinele:Da, dar tu încă ai multe rezistenţe în tine. Pentru noi contează cel mai mult că în ciuda acestor rezistenţe te-ai deschis mult în ultimul timp. Tu mereu ai nevoie de confirmări, de dovezi. Ghidează-te mai mult după ceea ce simţi, acesta poate fi un barometru care nu dă greş. Înţelegem că eşti foarte refractar la ideea cu chanelling-ul, dar vezi că interesul tău pentru acest fenomen a crescut mult acum.
Eu:Da,  am încă îndoieli. Am citit mult în ultima perioadă, i-am urmărit pe mulţi, şi văd că tot interesul meu acum e pe acest flux de vibraţie care îmi face atât de mult bine. Practic nu mai pot citi nimic din scrierile care vin din ego, le simt efectiv ca venind doar din ego şi nu mai intră deloc în mine. Şi atunci mă duc doar spre ceea ce îmi amplifică vibraţia. Însă multora care fac acest chenelling nu le dau credit.
Sinele:Este bine chiar şi aşa. Tot e un pas înainte. Noi nu cerem nimănui să se creadă totul pe pilot automat. Ai văzut cât de mult timp ţi-a trebuit ca să accepţi acest dialog cu noi. Şi am înţeles această nevoie a ta de a îţi acorda spaţiu şi de a avea nevoie de acest timp de acceptare. Încă nu îţi dai seama de pasul uriaş pe care îl faci acum în timp ce scrii. După cum vezi la ora asta, totul curge mai limpede decât chiar şi la prima oră a dimineţii când totuşi e multă agitaţie la voi. Ai tendinţa de a raţiona prea mult şi atunci îţi pui piedici singur. Nu e nevoie să înţelegi cu raţiunea chanelling-ul, ci pur şi simplu să îi dai voie să intre în raza ta de acceptare.  De asta ţi s-au şi dat atât de multe surse despre acest fenomen şi ţi se vor da în continuare, ca totuşi să fii ferm convins în interiorul tău că nu e o aiureală. Fiecare dintre voi poate fi un canal, dar fără deschiderea voastră ne e imposibil să transmitem ceva. Nu e necesar să compari felul de a face chanelling  a unuia cu a altuia. Unul are nevoie de meditaţie, de timp înainte, altul intră  pe altă frecvenţă imediat ce îşi mută atenţia. Nici tu nu ai nevoie de un timp rezervat înainte, pentru noi e necesar doar ca tu să nu îţi mai reprimi atât de mult inspiraţiile care ţi se dau şi doar să începi să scrii, restul vine de la sine.
Eu:Înţeleg dar nu e chiar uşor. Încă prefer să îmi pun piedici singur văd.
Sinele:Nu se poate totul deodată şi la tine a fost nevoie de multă răbdare din partea noastră. De când ai început să scrii, deschiderea ta s-a tot mărit. Ai avut nevoie de mult timp ca să înţelegi ce ţi se întâmplă. După cum vezi şi singur, inspiraţiile le primeşti încă cu mare greutate şi nu le dai curs imediat. Dar e mai bine acum decât înainte când controlai prea mult totul şi le materializai într-o zi, după care le dădeai drumul a doua zi. Noi te îndemnăm să dai drumul cât mai repede, exact imediat după ce materializezi inspiraţia, fără să mai controlezi şi să tot verifici de pe o zi pe alta. Momentul prezent e cel mai important acum pentru voi. Învăţaţi să trăiţi cu toată fiinţa voastră în momentul prezent. Dacă amâni pe a doua zi, intervine iar mintea şi rezistenţa şi atunci mesajul poate fi denaturat.
Eu:Dacă merge atât de greu, de ce vă bateţi capul cu mine?
Sinele:Pentru că se lucrează aparte cu tine dacă ne laşi doar. Noi mereu te-am îndemnat să nu mai fii defensiv, să nu te mai autosabotezi, să nu te mai devalorizezi aşa cum făceai odinioară. Înţelege că nimeni nu are nevoie de frica ta, noi nu putem lucra deloc prin frică, e cea mai mare rezistenţă a voastră, dar respectăm această alegere. Ţi-ai dat şi singur seama câtă putere şi ce potenţial ai atunci când capeţi curaj. Se lucrează altfel cu tine pentru că ai un suflet muzical şi sensibilitatea ta filtrează minunat mesajul nostru.
Eu:De fapt cum are loc acest proces în mine?
Sinele:Noi îţi transmitem inspiraţia, dar tu ai ultimul cuvânt în forma pe care vrei să o dai. Forma îţi aparţine doar ţie. E bine că laşi să se aşeze inspiraţia şi că nu îi dai curs imediat, pentru că în tot acest timp ea capătă mai multă putere energetică în tine şi mai adună ceva informaţie până îi dai drumul. Dar se poate şi mai repede de atât,  e nevoie să accelerezi chiar şi mai mult. Tendinţa ta majoră e să tot spui „nu şi nu”. Acum e mai bine ca înainte, dar se poate şi mai repede. Pentru că avem multe informaţii de transmis şi acum timpul se estompează tot mai mult. Aşa că e nevoie de mai multă asumare din partea ta. Ai văzut că tot încerci să te disciplinezi şi ai ajuns singur la concluzia că fără disciplină te risipeşti. Ai încă tendinţa de visare şi de contemplare. Dacă nu ai visa nu ai mai crea. Dar totuşi nu e nevoie de prea multă visare, căci şi aici e o scurgere de energie. Am apreciat şi faptul că te-ai deschis şi la civilizaţiile de care înainte nu vroiai să auzi. Ţi-a trebuit mult timp ca să deschizi acea carte cu conectarea arcturienilor deşi o aveai la îndemână de atâta vreme. Iar când ai deschis-o nu ai mai putut să o laşi. Ai văzut şi singur care e diferenţa dintre sursele celor din ego şi a celor din chanelling. E diferenţă mare de vibraţie, una nu ţine deloc, cealaltă poate ţine foarte mult dacă o întreţii şi tu cumva.
Eu:De la paşte încoace mi-aţi dat numai inspiraţii cu tentă religioasă iar eu m-am săturat să tot scriu despre religie la modul ăsta. Sunt înţelese cu adevărat aceste articole? Habar n-am. Ştiu că majoritatea din cei care le citesc sunt tot în conştiinţa religioasă şi eu chiar nu pricep cum de le citesc dar merg înainte tot cu biserica.
Sinele:Asta nu e treaba ta. Îţi pui iarăşi piedici singur, iarăşi te loveşti de rezistenţele tale. Ţi s-au dat aceste inspiraţii în primul rând pentru tine şi apoi pentru ei. Tu încă aveai mari reţineri să dai drumul unor afirmaţii pe care le considerai şi tu adevăr, dar nu aveai destul de mult curaj să le şi scrii. Iar noi te-am îndemnat imediat după paşte să le dai drumul  pentru că atunci a fost un moment mai benefic pentru primirea acestor informaţii. Iar tu aveai nevoie să îţi dizovi şi aceste ultime rezistenţe din conştiinţa religioasă. Nu contează dacă unii le-au primit şi alţii nu, efectul pe moment poate fi unul foarte reactiv, dar noi nu lucrăm decât pe termen lung. Iar tu ai făcut încă un salt deşi a fost puţin dureros să primeşti şi feedback reactiv. Ai ştiut de dinainte că aşa se va întâmpla. Religia e încă un punct foarte sensibil în conştiinţa multora. Nu te gândi că cei care citesc ce scrii, merg tot cu biserica. Mulţi o fac pentru că tradiţia e importantă pentru ei şi dacă rămân fără ea nu au ce pune în loc. Aşa că dă-le voie să fie, dă-le voie tuturor să spună exact ce simt chiar dacă te vor mai şi lovi. În general ai multă susţinere şi în real şi în virtual, nu e cazul să te porţi ca o mironosiţă. Vei avea oricum mai multă susţinere decât critică, dar ai nevoie şi de ea pentru evoluţia ta. Şi nu mai cere tot atâtea pauze. Pentru ce tot vrei pauze? Anul trecut ai luat pauză o lună absolut fără rost.
Eu:După fiecare postare simt o energie care iese din mine, de asta spun de pauze.
Sinele:E doar o goliciune de moment, dar tu începi de fapt să te reîncarci imediat. Aşa că nu e nevoie de nici o pauză. Noi chiar vrem şi mai mult de la tine, să fii mai activ decât eşti acum, să îţi dai drumul odată şi să nu mai spui mereu „nu şi nu”. Noi oricum lucrăm în ritmul tău, dar îţi repetăm că se poate şi mai repede. Încă te simţi prea fragil şi simţi că nu eşti de aici, dar asta nu contează acum să înţelegi exact de unde vii. Faptul că te simţi stingher şi străin printre oameni nu e întâmplător, dar nu e nevoie acum să înţelegi mai mult. Important e să înţelegi rostul tău din această viaţă, faptul că ai ales experienţele prin care ai trecut, faptul că ai trecut prin religie la modul extrem şi că totuşi te-ai eliberat acum, e important să împărtăşeşti aceste experienţe nu să le ţii doar pentru tine. Şi ai făcut-o în ultimul timp şi apreciem mult acest lucru. Te îndemnăm să continui şi cartea, nu te opri. Te îndemnăm să continui şi cu muzica. Noi din astral avem la rândul nostru nevoie de experienţele voastre umane şi pentru noi e o continuă evoluţie aici. Cel mai important  să nu îţi reprimi nimic din nevoia de a experimenta. Valabil pentru oricine.
Eu: Ce rost are să postez acest dialog, multora li se va părea o mare prostie.
Sinele:Încă odată, nu e treaba ta cum eşti perceput. Nu da importanţă deloc acestei percepţii. Încă nu poţi să te detaşezi, înţelegem că îţi pasă, dar nu te ajută la nimic percepţia celorlalţi în evoluţia ta. Şi tot ceea ce am transmis acum e valabil pentru toată lumea, nu doar pentru tine. Aşa că e bine să dai drumul fără reţineri. Vor mai fi dialoguri de acest tip, dar pentru început ne oprim aici. Pace şi iubire tuturor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu