joi, 30 mai 2013

Un psalm in varianta cuantica

Sinele meu mă paște și nimic nu îmi va lipsi,
la loc de pășune acolo m-a sălășluit,la apa odihnei m-a hrănit...
Iată,îmi voi binecuvânta Sinele divin în toată vremea,pururea lauda Lui în gura mea.
În El se va lumina sufletul meu; să audă cei neînfricoşaţi şi să se veselească.
Onoraţi-vă pe voi înşivă împreună cu mine şi să înălţăm numele noastre împreună.
M-am căutat pe mine însumi şi m-am regăsit izbăvindu-mă din toate necazurile închipuite.
M-am apropiat de mine însumi şi m-am luminat,
Apropiaţi-vă de voi înşivă şi vă luminaţi; şi feţele voastre să nu se ruşineze.
Ca o făptura săracă am strigat şi Domnul din mine m-a auzit şi din toate întortocherile minţii m-a izbăvit.
Străjui-va împrejurul Domnului toţi cei ce nu se tem de El şi se vor izbăvi pe ei înşişi de toată neputinţa.
Gustaţi şi vedeţi că bună este mintea voastră cea nouă şi luminoasă; fericit tot omul care nădăjduieşte în ea.
Nu vă temeţi de Domnul toţi cei care v-aţi sfinţit trupul,mintea şi sufletul,că n-au nici o lipsă cei ce nu se tem de El.
Toţi creatorii au biruit şi au sporit prin creaţie,iar cei ce-şi caută inspiraţia,nu se vor lipsi de tot binele.
Veniţi fiilor, ascultaţi-mă pe mine, bucuria Domnului vă voi învăţa pe voi;
Cine este omul cel ce alege viaţa,care iubeşte să vadă zile bune?
Opreşte-ţi limba de la a-i mai judeca pe ceilalţi şi buzele tale să nu grăiască nici un vicleşug.
Apropie-te cu nădejde de tine însuţi,caută pacea din tine şi trăieşte în armonie cu ea.
Ochii Domnului spre cei curajoşi şi urechile Lui spre îndemnul acestora care le vine din Sine.
Iar faţa Domnului e îndreptată spre cei care se contemplă pe ei înşişi în propria creaţie,căci creţia lor e ca şi a Lui, iar bucuria lor e chiar în El însuşi.
Strigat-au toţi cei care s-au regăsit în frumuseţe şi bucurie şi Domnul i-a auzit şi le-a dat lor putere şi mai multă de a răzbate prin desişurile vieţii.
Aproape este Domnul de cei care şi-au depăşit condiţia de făpturi umile şi va fi mereu de partea celor ce şi-au regăsit demnitatea.
Multe sunt încercările celor care se îndreaptă spre poarta sinelui lor,dar doar aceştia îl vor cunoaşte pe adevăratul Dumnezeu.
Domnul păzeşte toate gândurile lor, nici unul dintre ele nu se va întuneca.
Domnul le trimite doar binecuvântare în viaţa lor,căci inima lor este deschisă.
Viaţa celor fricoşi este cumplită şi de la cei ce se tem de viaţă, şi-a întors faţa Dumnezeu.
Dar El va fi mereu şi pururea alături de cei care sporesc,
în creaţie odată cu frumuseţea,
în bucurie odată cu demnitatea,
în armonie odată cu tăcerea ,
în cunoaştere odată cu gândurile luminoase,
în compasiune odată cu smerenia!

Aşa este şi aşa să fie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu