luni, 6 mai 2013

Alege lumina, nu intunericul!




Pentru că sunt înzestrat cu o minte divină, ALEG doar gândurile  luminoase care mă susțin și nu cele întunecate care mă sabotează!
 
Pentru că sunt înzestrat cu o rațiune divină, ALEG să fiu condus de rațiune și nu de niște pofte care mă subjugă!Pentru că sunt înzestrat cu un trup divin, ALEG să îl îngrijesc și să nu îmi bat joc de el sfâsâindu-l prin lucruri care mă rănesc!Pentru că sunt înzestrat cu o imaginație divină, ALEG să o canalizez în scopuri creative și nu să o las să mă conducă spre neant!Pentru că sunt înzestrat cu o privire divină, ALEG să privesc doar ceea ce ma înalță și nu ceea ce mă trage spre tulburare sufletească!Pentru că sunt înzestrat cu un auz divin, ALEG să fiu atent doar la ce e de folos și nu la șușoteli, bârfe și judecăți care mă scurg energetic!Pentru că sunt înzestrat cu o limbă divină, ALEG să grăiesc doar ceea ce încurajator pentru toți și nu ceea ce îi îndeparteaza de frumusețea vieții! Pentru că sunt înzestrat cu o putere divină, ALEG să găsesc soluția din sinele divin la orice obstacol care apare și nu să tot aștept un salvator din afară care nu mai vine!Pentru că sunt înzestrat cu smerenie divină, ALEG să fiu îngăduitor cu mine și să nu mă las pradă ego-ului care mă amăgește  precum că aș fi mai bun ca altul!Pentru că sunt înzestrat cu demnitate divină, ALEG să fiu de partea mea și nu să adopt o atitudine umilitoare și plângăcioasă care nu-mi folosește nici mie dar nici celorlalți! 
Pentru că sunt înzestrat cu curaj divin, ALEG să am o atitudine responsabilă și să nu mă las pradă fricii care mă manipulează după bunul ei plac!Pentru că sunt înzestrat cu capacitate divină de creație, ALEG să îmi manifest originalitatea, înmulțindu-mi darul și nu îngropându-l!Pentru că sunt înzestrat cu un sine divin, ALEG să mă identific ca fiind mic dumnezeu după har și nu un mare dumnezeu uitat după patimi!
Pentru că ești înzestrat cu iubire de oameni și cu iubire de viață, ALEGE lumina, nu întunericul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu