vineri, 3 mai 2013

O spovedanie in varianta cuantica


 

Am gresit mult fugind de experienta si fugind de a trai viata in toata plenitudinea ei,pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

Am fost nemilos fata de mine,m-am ranit pe mine insumi si am ranit foarte multa lume in jurul meu,pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

Mi-am lasat frica sa ma conduca,sa ma controleze si sa imi zdrobeasca capacitatea de creatie,pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

Mi-am lasat gandurile si mintea in voie sa haladuiasca pe aiurea, pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

Mi-am lasat imaginatia sa zburde pe campiile intunecoase in care multi serpi veninosi mi-au muscat calcaile,pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

Mi-am lasat trupul prada simturilor,inrobindu-l in pofte, uitand ca el este templul duhului sfant,pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

Mi-am lasat sinele divin uitat,torturat si aruncat in temnita ignorantei,a nepasarii si a indobitocirii,pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

Am fost foarte ravnitor in a-i judeca pe ceilalti dar nu m-am putut lasa judecat de nimeni,pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

Nu am fost de partea mea,mi-am dat cu tifla in cap si mi-am calcat la nesfarsit pe suflet,pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

Nu m-am apreciat la adevarata mea valoare dintr-o falsa smerenie, uitand ca sunt creat dupa chipul si asemanarea Lui Dumnezeu,pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

M-am agatat in nestire de toate surogatele posibile si imposibile, am facut din minciuna adevar si din adevar minciuna,pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

Mi-a pasat de altii mai mult decat de mine insumi,am fost dornic sa-i salvez pe multi dar in nici un caz sa ma salvez pe mine,
pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

M-am razvratit impotriva vietii si a darurilor magnifice pe care le cuprinde ea,pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

Nu am fost constient de dumnezeul din mine ci m-am lasat prada unui fals dumnezeu de dincolo de nori,pentru aceasta imi multumesc mie insumi,ma iert si ma dezleg de lanturile trecutului!

Asa este si asa sa fie!

8 comentarii:

  1. Magnifică spovedanie. Brav-o creatorule. Surprinzi foarte bine adevărurile cunatice care îți dau aripi și te ajută să fii nelimitat. Cu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. E tulburator... Citind-o simți cum se rup radacinile adânc infipte in teama care ne incatuseaza libertatea de a face ceea ce simtim,si nu mai pot spune decât Ce om, ce caracter,ce suflet,ce simtire..Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  3. Gherasim maria3 mai 2013 la 11:44

    E tulburator...Citind-o simți cum se rup radacinile adanc infipte in teama care ne incatuseaza libertatea de a face ceea ce simți,si nu mai pot spune decât Ce om, ce caracter,ce suflet,ce simtire...Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. si totusi ...pentru cei care simt ca rezoneaza cu povestea dumneavostra, in speta pentru cei care nu se simt liberi, desi isi doresc asta, care ar fi solutia ? cu ce ar trebui sa inceapa? punctual ... chiar am nevoie de ajutor, simt asta, si dincolo de rugaciunile mele, nu stiu de unde sa incep ...nimic sa nu fie intamplator ? de am dat peste blogul dv .? sa fie in MP-ul dv., sa ma ajutati ? ...indiferent daca ajungeti sa vedeti, sau nu, mesajul meu, va doresc Un Paste plin de lumina si energie benefica in voia Sfintei Treimi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga anonim,multumesc pentru urari,Paste fericit si tie.Adresa mea de mail este criciorcila@yahoo.com,de asemenea sunt si pe facebook daca esti interesat(a),aici nu imi apar datele tale asa ca ti le dau eu pe ale mele.Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc pentru raspuns...Gabriela Onofrei este numele meu...v-am cerut prietenia pe facebook...adresa de mail este: gabryelao@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere