vineri, 17 mai 2013

Ma plec si fac o reverenta...




Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru minunata viaţă pe care o trăiesc!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru oamenii minunaţi pe care mi-am dat voie să-i întâlnesc!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru fiecare dimineaţă care-mi bate in geam şi care ma chemă la o nouă zi a bucuriei!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru că am uitat întunericul şi am ales lumina!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru fiecare nouă experienţă ce mă aduce şi mai aproape de mine însumi!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru toţi cei care mi-au fost alături şi m-au susţinut!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru că am trecut de la moarte la viaţă şi de la frică la bucurie!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru că am avut curajul de a mă arăta pe mine însumi aşa cum sunt!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru că mi-am dat voie să mă joc cu viaţa şi să nu o mai iau atât de în serios!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru toate cărţile care m-au ajutat atunci când nu mai era nimeni care să mă susţină!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru tot ceea ce a intrat în viaţa mea ca un dar ce vine din mâna Lui Dumnezeu!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru că am greşit de multe ori dar tot de atâtea ori mi-am învăţat şi lecţiile ce se vroiau învăţate!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru toţi maeştrii cu trup sau fără, care au venit în întâmpinarea mea arătându-mi cine sunt cu adevărat şi nu doar ce cred alţii că aş fi!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru răbdarea şi îngăduinţa avută a celorlalţi asupra mea şi a mea asupra celorlalţi!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru că m-am lăsat modelat de mâini autentice şi nu de falşi învăţători cu gânduri ascunse!

Mă plec si fac o reverenţă sinelui meu divin,pentru zilele frământate de întrebări şi pentru nopţile nedormite în căutarea unui răspuns!

Pentru toate acestea şi încă mult mai multe,
îmi mulţumesc,mă plec şi fac o reverenţă in faţa mea însumi!

Aşa este şi aşa să fie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu