sâmbătă, 18 mai 2013

Păcat sau ofensă?





De fiecare dată când rămân cramponat în limitele neputinţei,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când las frica să mă sugrume şi să mă controleze,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când rămân la stadiul de rob,păcătos şi nevrednic,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când îmi predau puterea mea oricărui lucru sau oricărui om,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când mă las prins în cursa judecării celorlalţi prin gânduri ascunse care devin şuşoteli sau bârfe,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când mă las prădat de gândurile întunecate care îmi fură identitatea,
mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când mă rănesc pe mine însumi şi pe ceilalţi prin vorbe,gânduri sau fapte, mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când las patimile netăiate să se răscoale în mine ca nişte şerpi veninoşi gata să muşte,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când nu dau curs creatorului lăuntric care strigă din sine,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când aleg să fiu doar o mască jucând un teatru ieftin,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când mă agăţ fără discernământ de toate surogatele care mă înrobesc în minciună,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când nu sunt de partea mea ci îmi calc pe suflet iarăşi şi iarăşi,mă compromit,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când mă vând ieftin pentru mici plăceri de moment legându-mă de bunăvoie cu lanţuri grele,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când uit cât de minunat sunt, am ieşit din lumină zăcând în întuneric, si astfel mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când nu mă susţin pe mine însumi în tot ceea ce fac,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când las răutatea să îmi macine fiinţa ,mă tâlhăresc singur,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când nu îmi ascult glasul divin din conştiinţă ci mi-l înăbuş prin tot felul de credinţe false,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

De fiecare dată când mi-am azvârlit demnitatea într-un colţ îngroşând astfel ceata linguşitorilor,mă ofensez pe mine însumi, ofensez viaţa şi Îl ofensez pe Dumnezeu !

Iar de fiecare dată când îmi aduc aminte
că sunt făptură creată şi chemată spre desăvârşire,
adică dumnezeu după har mai bine zis,
am zburat din caruselul neputinţei,
am evadat din temniţa intunericului,
mi-am curăţat trupul, sufletul şi mintea,
devenind astfel făptură luminoasă,
nedespărţită,neseparată,nedeosebită,
căci Unul e Tatăl,Unul e Fiul,Unul e Duhul Sfânt!

Aşa este şi aşa să fie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu