duminică, 18 mai 2014

Buna dimineata!



Bună dimineaţa, am spus gândurilor luminoase şi ele îndată mi-au zâmbit, plecându-se cu recunoştinţă în faţa mea!

Bună dimineaţa, am spus sufletului luminos şi acesta îndată mi-a zâmbit, plecându-se cu iubire în faţa mea!

Bună dimineaţa, am spus trupului luminos şi acesta îndată mi-a zâmbit, plecându-se cu smerenie în faţa mea!

Bună dimineaţa, am spus cerului albastru pur şi imediat norii s-au risipit!

Bună dimineaţa, am spus florilor de pretutindeni şi ele imediat s-au deschis!

Bună dimineaţa, am spus soarelui strălucitor şi razele lui imediat m-au cuprins!

Bună dimineaţa, am spus celor care merg fără oprire pe drumul lor, iar aceştia pe loc au făcut o reverenţă în faţa mea!

Bună dimineaţa, am spus celor fideli lor înșişi și loiali scopului lor, iar aceştia pe loc au făcut o reverenţă în faţa mea!

Bună dimineaţa, am spus celor curajoşi şi autentici care-și recunosc divinitatea din ei, iar aceştia pe loc au făcut o reverenţă în faţa mea!

Bună dimineaţa, am spus celor creativi şi inspiraţi care urcă permanent pe scara cunoașterii de sine, iar aceştia pe loc au făcut o reverenţă în faţa mea!

Bună dimineaţa, am spus celor cărora iubesc viața, iubesc oamenii și se iubesc și mai mult pe ei înșiși, iar aceştia pe loc au făcut o reverenţă în faţa mea!

Bună dimineaţa, i-am spus Universului,
iar El abia aşteptând salutul meu,
mi-a zâmbit şi eu la rândul meu i-am zâmbit,
mi-a mulţumit şi eu la rândul meu i-am mulţumit,
m-a liniştit şi eu la rândul meu L-am liniştit,
m-a sfătuit şi eu la rândul meu L-am sfătuit,
m-a întărit şi eu la rândul meu L-am întărit,
m-a sărutat şi eu la rândul meu L-am sărutat,
m-a luminat şi eu la rândul meu L-am luminat,
m-a îmbrățișat și eu la rândul meu L-am îmbrățișat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu