luni, 11 noiembrie 2013

Dintotdeauna sunt...



Dintotdeauna sunt călăuzit, îndrumat şi purtat de sinele meu divin...

Dintotdeauna sunt binecuvântat de viaţă, de oameni, de Dumnezeu, în toate creaţiile mele...

Dintotdeauna sunt bucurie nemărginită pe care o împărtăşesc în mod simplu şi firesc tuturor...

Dintotdeauna îmi trăiesc viaţa autentic şi-mi las originalitatea să se reverse în jurul meu...

Dintotdeauna sporesc în cunoaştere, sporesc în lumină, sporesc în iubire...

Dintotdeauna sunt cu gândul în prezent şi mă susţin astfel prin puterea prezentului...

Dintotdeauna sunt curaj în manifestare, care mă trece peste orice greutate, peste orice obstacol, peste orice punte care se vrea trecută...

Dintotdeauna sunt compasiune şi-i accept pe toţi în diferenţele lor, în minunăţia lor atât de diferită de a mea, atât de diferită de a ta...

Dintotdeauna sunt izvor de energie luminoasă care se înfiripă din oceanul iubirii lui Dumnezeu şi se revarsă în sufletele curate şi în minţile necondiţionate...

Dintotdeauna mă onorez şi mă întorc mereu la mine însumi cu dragoste, cu dor...

Dintotdeauna sunt conştient de gândurile mele care vin şi care pleacă, de trăirile mele care nu mint niciodată...

Dintotdeauna mă las copleşit de vibraţia înaltă care îmi menţine entuziasmul, care mă înalţă din treaptă în treaptă şi din putere în putere...

Dintotdeauna mă privesc direct în ochi şi-mi spun iarăşi şi iarăşi :
„te iubesc aşa cum eşti, aşa cum arăţi, aşa cum gândeşti, aşa cum alegi să trăieşti”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu