sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Am spus... "Da"!

 
 


Am spus „Da”! vieţii şi ea a venit în întâmpinarea mea ca un vechi prieten, care a aşteptat răbdător întoarcerea mea...

Am spus „Da”! bucuriei şi ea a sosit imediat ce m-am gândit la ea îmbrăţişându-mă şi umplându-mă tot de bucurie...

Am spus „Da”! luminii şi ea pe loc m-a învăluit, luminându-mi calea, viaţa, trupul, sufletul, gândurile...

Am spus „Da”! îndrăznelii şi aceasta m-a întărit, mi-a dat puterea de a depăşi orice fel de obstacol şi de a experimenta viaţa în toată plenitudinea ei...

Am spus „Da”! dimineţii şi ea mi-a binevestit ziua cu binecuvântare sfântă...

Am spus „Da”! oamenilor şi ei au venit lângă mine aşa cum sunt, şi eu am rămas lângă ei aşa cum sunt...

Am spus „Da”! sufletului luminos şi el m-a îndemnat să-l îngrijesc şi mai mult, să-i dau pururea hrană nestricăcioasă...

Am spus „Da”! trupului sănătos căci el este templul duhului sfânt iar Dumnezeu nu poate sălăşlui decât într-o inimă neprihănită...

Am spus „Da”! unei minţi curăţate unde cresc gândurile creatoare prin care inspiraţia divină se materializează în creaţii minunate...

Am spus „Da”! cunoaşterii de sine care sporeşte din treaptă în treaptă şi din hotar în hotar...

Am spus „Da”! înţelepciunii pentru că ea este cea care îmi ţine discernământul aproape şi nu mă lasă ca o frunză-n vânt...

Am spus „Da”! conştiinţei pentru că ea nu ştie să mintă iar ceea ce vine din ea e pur, curat şi adevărat...

Am spus „Da”! compasiunii care mă îndeamnă la susţinerea celorlalţi şi la acceptarea lor doar aşa cum sunt...

Am spus „Da”! liberului arbitru căci el este arma cu care despic orice condiţionare şi cu care aleg ceea ce doar sinele meu divin mă îndeamnă...

Am spus „Da”! adevăratului Dumnezeu,
care mă iubeşte exact aşa cum sunt,
care mă doreşte aşa cum îmi place să fiu,
care mă susţine necondiţionat întru totul,
care mă îndeamnă să mă deschid fără frică...

Ai spus şi tu oare vreodată... „Da”?
3Like · · Promote ·

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu