miercuri, 10 iulie 2013

Fericirile celor fericiti




-Fericiţi cei care nu se mai îngrijorează de cele fugitive ale vieţii, a lor este detaşarea de orice necaz închipuit!

-Fericiţi cei care nu se mai judecă pe ei înşişi, a lor este împărăţia sinelui pe care şi l-au regăsit!

-Fericiţi cei care nu se mai autosabotează într-un continuu non-sens,a lor este mintea nouă care creează gânduri luminoase!

-Fericiţi cei care nu se mai cenzurează de frica penibilului, a lor le aparţine alegerea de a fi autentici!

-Fericiţi cei care nu abdică de la ţelul lor, a lor este credinţa care îi poartă pe culmi nebănuite!

-Fericiţi cei care nu se mai lasă manipulaţi de gândurile întunecate, a lor este lumina care straluceşte in ei inşişi!

-Fericiţi cei care nu se înclină decât în faţa sinelui lor divin, a lor este curajul de a trăi conform crezului lor!

-Fericiţi cei care nu mai au gânduri ascunse, a lor este puterea care transcende orice linguşeală!

-Fericiţi cei care nu rămân cu mintea prinşi într-un trecut înnegurat si nici in viitorul iluzoriu, a lor este puterea prezentului!

-Fericiţi cei care nu incearcă sa pară ceea ce nu sunt, a lor este firescul prin care şi-au câştigat naturaleţea!

-Fericiţi cei care sunt de partea lor înşişi în tot ceea ce fac, a lor este energia care radiază pretutindeni!

-Fericiţi cei care au semănat cu lacrimi dar nu şi-au pierdut nădejdea, a lor este roada pe care acum o culeg cu bucurie!

-Fericiţi cei care lucrează fără efort cu ei înşişi neîncetat, a lor este deschisă calea care îi duce spre poarta fiinţei lor!

-Fericiţi cei care îl caută pe Dumnezeul cel viu si adevărat, a lor este bucuria de a se regăsi din nişte dumnezei uitaţi!

-Fericiţi cei care îşi trag cu forţă plugurile arându-şi fără milă mintea veche, a lor este pământul făgăduinţei unde locuieşte mintea nouă!

-Fericţti cei care îşi recunosc fără teamă originalitatea, a lor este îndrăzneala prin care îşi împart unicitatea!

-Fericţi cei care rămân consecvenţi inspiraţiei divine, a lor este certitudinea că se împlinesc prin creaţie!

-Fericiţi cei care s-au întors într-un final spre ei inşişi, a lor este fericirea prin care s-au eliberat de orice surogat!

-Fericiţi cei care au ales să îşi împartă trăirile cu ceilalţi, a lor este Sinele prin care se manifestă iubirea!

-Bucuraţi-vă şi vă veseliţi căci Sinele vostru a fost salvat din groapa suferinţei mintale şi a şerpilor gândurilor care v-au muşcat călcâile fără milă până acum!

-Bucuraţi-vă şi vă veseliţi cei ce nu mai aveţi nici o urmă de îndoială ca fiind cereşti, puri şi luminoşi!
Dacă Dumnezeu nu s-a ruşinat să se facă asemenea nouă, oare noi ne vom ruşina să ne facem asemenea Lui?

2 comentarii:

  1. Adanc si minunat!iata ce ar trebui predat in scoli!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere