marți, 2 iulie 2013

Acatistul sinelui divin

Bucura-te sine divin, cel ce ma unesti cu adevaratul Dumnezeu si ma faci una cu El!

Bucura-te sine divin,cel ce esti mai sfant decat cei sfinti si mai intelept decat cei intelepti!

Bucura-te sine divin,cel ce ma scoti dintru suferinta si ma renasti intru bucurie!

Bucura-te sine divin,cel ce ma luminezi,luminandu-mi mintea,trupul si sufletul!

Bucura-te sine divin,cel ce ma curati de gandurile intunecate si imi daruiesti ganduri luminoase!

Bucura-te sine divin,cel ce imi dai nadejde si curaj,tarie si indrazneala,pace si mangaiere!

Bucura-te sine divin,cel ce ramai acelasi neschimbat si neinfluentabil!

Bucura-te sine divin,cel ce ma faci vistierul dumnezeului celui launtric!

Bucura-te sine divin,cel ce izgonesti de langa mine orice suferinta,intristare si suspin!

Bucura-te sine divin,cel ce ma inalti pe culmile neumblate unde doar vulturii se avanta!

Bucura-te sine divin,cel ce ma pastoresti la pasunea armoniei unde nu mi exista separare intre om si Dumnezeu!

Bucura-te sine divin,cel ce imi dai cunoasterea cea adevarata unde ignoranta nu-si mai gaseste loc!

Bucura-te sine divin,cel ce ma imbraci cu lumina ca si cu o haina,cel ce ma acoperi cu intelepciunea ca si cu un cort!

Bucura-te sine divin,cel ce ramai statornic bucuriei cele nemarginite!

Bucura-te sine divin,cel ce imi linistesti simturile si imi curatesti gandurile!

Bucura-te sine divin,cel ce ma inmiresmezi cu mireasma nemuririi!

Bucura-te sine divin,cel ce ma ocarmuiesti spre locasul eliberarii din sclavia credintelor limitative!

Bucura-te sine divin,cel ce infloresti ca o fecioara neprihanita in sufletul meu!

Bucura-te sine divin, margaritarul cel de mult pret,
Bucura-te sine divin, soare luminos care nu apui in veci,
Bucura-te sine divin, caldura care incalzesti fara oprire,
Bucura-te sine divin, bogatia cea nemarginita,
Bucura-te sine divin,slava mea care invingi neputinta!

Bucura-te sine divin si iarasi iti zic tie bucura-te,
cel ce ne-ai instrainat de toate desertaciunile suferintelor mintale
si ne-ai dezvaluit pe adevaratul Dumnezeu de care nu ne mai este frica,
caci unde este adevarata iubire,acolo frica nu mai este,
si astfel pururea sa ne inaltam gandurile catre El
si sa-i cantam doar Lui:Aleluia!

2 comentarii:

  1. felicitari d.l Cristi pentru "acatist"
    l-am citit cu multa incantare.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere