vineri, 26 iulie 2013

Buna dimineata!

Bună dimineaţa!, am spus gândurilor luminoase şi ele îndată mi-au zâmbit, plecându-se cu recunoştinţă în faţa mea!

Bună dimineaţa!, am spus sufletului luminos şi acesta îndată mi-a zâmbit, plecându-se cu iubire în faţa mea!

Bună dimineaţa!, am spus trupului luminos,cel în a cărui templu sălăşluieşte duhul sfânt, şi îndată mi-a zâmbit, plecându-se în faţa mea!

Bună dimineaţa!, am spus cerului albastru pur şi imediat norii s-au risipit!

Bună dimineaţa!, am spus florilor de pretutindeni şi ele imediat s-au deschis!

Bună dimineaţa!, am spus soarelui strălucitor şi razele lui imediat m-au cuprins!

Bună dimineaţa!, am spus celor smeriţi şi sinceri, iar aceştia pe loc au făcut o reverenţă în faţa mea!

Bună dimineaţa!, am spus celor fideli lor însăşi, iar aceştia pe loc au făcut o reverenţă în faţa mea!

Bună dimineaţa!, am spus celor curajoşi şi autentici, iar aceştia pe loc au făcut o reverenţă în faţa mea!

Bună dimineaţa!, am spus celor creativi şi inspiraţi, iar aceştia pe loc au făcut o reverenţă în faţa mea!

Bună dimineaţa!, am spus celor cărora nu le e frică de viaţă, iar aceştia pe loc au făcut o reverenţă în faţa mea!

Bună dimineaţa!, i-am spus lui Dumnezeu,
iar El, abia aşteptând salutul meu,
mi-a zâmbit şi eu la rândul meu i-am zâmbit,
mi-a mulţumit şi eu la rândul meu i-am mulţumit,
m-a liniştit şi eu la rândul meu L-am liniştit,
m-a sfătuit şi eu la rândul meu L-am sfătuit,
m-a întărit şi eu la rândul meu L-am întărit,
m-a sărutat şi eu la rândul meu L-am sărutat,
m-a luminat şi eu la rândul meu L-am luminat,
s-a aplecat şi eu la rândul meu m-am aplecat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu