marți, 24 octombrie 2017

Cheile genelor-Cheia 18-Judecată-Integritate-Perfecțiune



Acestei chei i se mai spune și puterea vindecătoare a mentalității. Ea face parte din profilul meu hologenetic, e una din cele 4 secvențe de activare, adică unul din cele patru daruri genetice și anume exact pe secvența numită "radianță".

Umbra acestei chei este Judecata. Aici avem multă sensibilitate în peisaj. Sensibilitatea la imperfecțiune care se duce către critică și judecată. Efectul acestei umbre se află undeva în copilărie, atunci când apare prima sfidare către părinți. Între 14 și 21 de ani sfidarea atinge cote paroxiste, dar face și ea parte tot din evoluția noastră. 

Din această umbră se naște fenomenul numit "mentalitate de victimă". Acest tipar se regăsește în mentalitatea majorității oamenilor. Drept dovadă tendința de a te plânge oricui, oriunde, oricând. Când gândești ca o victimă te lași influențat de tiparul colectiv negativ în care zace marea parte a omenirii. Cele mai multe neliniști care apar din starea de victimă se află în cele referitoare la bani sau sănătate. Acest tipar al victimizării transmite negativitate atât în aura ta energetică, cât și a celui ce te ascultă. 

Această umbră își caută propria dreptate, ea are nevoie de relaxare ca să se poată detașa de identificarea cu mintea. Provocarea celui ce are această cheie în profilul hologenetic este să mai lase dreptatea minții lui deoparte și să mai dea credit și inimii. Nu mintea te face fericit, ci inima. Mă regăsesc aici. Numai că bărbaților le vine mai greu să fie mai mult inimă decât rațiune. Așa că, încearcă și ei cât pot. Întrebarea întrebătoare pentru cei aflați sub această umbră poate fi una de genul: vrei să lupți pentru dreptate sau vrei să fii cu adevărat fericit?

Detașarea de această umbră înseamnă a nu mai lua lucrurile chiar așa de în serios. Nu suntem aici să ne îngreunăm viața, ci să o facem frumoasă, plină, autentică. Iar asta se face doar ajungând la simplitate. Ceea ce mintea nu prea te lasă să faci, tendința ei este ca permanent să complice inutil lucrurile. A nu lua lucrurile foarte personal poate fi altă alternativă ca să îți devină viața mai ușoară. 

Caracterul represiv al acestei umbre îl reprezintă inferioritatea. Tiparul de aici se regăsește în autojudecare sau autocritică. Aceasta îți sabotează ființa ta pentru că te duce în comparația cu alții și de aici sentimentul de inferioritate. Caracterul reactiv este superioritatea. Aici se regăsește sfidarea  oricărei figuri autoritare. Dacă tendința de superioritate se cultivă mereu în mod compulsiv ea devine aroganță, persiflare, batjocură, dispreț. Mă regăsesc și aici. Dar acum mai puțin totuși. Acum tind să devin smerenia întruchipată.  

A 18a cheie stă cumva la baza psihologiei, întrucât ea deține codurile condiționării umane. Această cheie are în vedere limitele de orice natură, mentală, emoțională, materială. Ea determină dacă un copil atinge maturitatea ca și adult integrat sau ca și copil rănit, mascat în adult. 

Darul acestei chei este Integritatea. Ea constă în a-ți menține propriul spațiu, fără a reacționa la propriile judecăți sau autocritici. Acest dar nu înseamnă neapărat să fii doar fidel valorilor tale. Ea e o vibrație care te reîntregește pe parcursul vieții, după o copilărie sau adolescență dificilă. Dar ea e ceva ce se cere reîntregit de către orice ființă umană. Fără integritatea de sine, nu poți evolua în nimic. 

Acest dar te readuce către copilărie, te readuce în trecut, pentru a putea cine ești și cine ai devenit între timp. Acele condiționări preluate de mic, nu au fost ale tale, nu îți aparțin. Iar când le descoperi, devii un fel de maestru al înțelegerii de cum funcționează condiționarea pe mai multe linii, social, religios, relațional, parental, spiritual. Te eliberezi și indirect îi poți ajuta și pe alții să se elibereze. Astfel încât, eliberat din starea de victimă, îți câștigi integritatea, dușmanul de moarte al mentalității de victimă. 

Darul integrității înseamnă să ridici ștacheta și să îți menții vibrația la cote cât mai înalte. Dar pentru asta ai nevoie de mult curaj căci practic trebuie să sfidezi mereu lumea care nu vrea să se ridice la standardele tale. De la judecata din umbră, adică cea provenită doar din minte, ajungem acum la judecata obiectivă și impersonală a inimii. Judecata din inimă nu mai poate fi crudă, căci ea servește întregul, în spiritul adevărului și al compasiunii. Corect. Iarăși mă regăsesc.

Darul divin(siddhi) al acestei chei este Perfecțiunea. Acest dar ne arată cum să ne vindecăm de angoasa mentală tocmai prin munca neîntreruptă și plină de compasiune către perfecțiune. Există aici un fel de nemulțumire în sensul bun al cuvântului. O nemulțumire divină care te îndeamnă mereu să sporești în această stare de înflorire a perfecțiunii în propria ta ființă. Perfecțiunea însă nu e un scop în sine, nu are final, există doar o râvnă interioară către mai bine.

Doar când se ajunge la moartea minții, metaforic vorbind, se atinge perfecțiunea. Acest siddhi este sursa tradiției jurământului bodhisattva, acela ce devine o ființă care rămâne în lume din compasiune pentru ceilalți. Această tradiție ascunde în ADN  programul tuturor oamenilor programați să servească întregul spre perfecțiune. Universul conlucrează permanent odată cu noi din întreg.

Acest dar al perfecțiunii e ceva rar întâlnit. Aici îi regăsim pe oamenii dedicați în munca din compasiune și iubire către folosul umanității. Toate ființele care ajung la acest dar, trăiesc o stare paradoxală, căci și-au încheiat propria evoluție interioară pe pământ, dar încă rămân în lume. Cei care au ajuns la acest nivel în conștiință și s-au ridicat din mentalitatea de victimă, nu mai pot privi cu superioritate pe absolut nimeni. Aceasta se numește gândire siddhică și înseamnă a gândi cu inima. Frumos, nu? 

2 comentarii:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Casa mea a fost plină de nesfârșite probleme și mizerie care au dus la divorțul pe care nu mi l-am dorit niciodată cu soțul meu. Totul s-a prăbușit și ne-am dus pe drumuri separate. Am încercat să merg mai departe, dar mi-a fost atât de greu pentru că încă îmi iubeam soțul și fiica mea a plâns mereu dorindu-și tatăl înapoi. Nu am avut de ales decât să caut ajutor, ceea ce m-a determinat să îl contactez pe DR DAWN după ce am văzut atât de multe remarci bune despre munca lui. M-a asigurat că mă împac pe mine și pe soțul meu cu vraja lui de reconciliere pe care a făcut-o. Sunt bucuros să vă spun tuturor că am obținut rezultatul dorit după 2 zile și dragostea și fericirea au fost restabilite și ne-am revenit împreună și cred că va fi pentru totdeauna pentru noi și toate mulțumim lui DR DAWN pentru că a făcut atât de mult pentru a-mi salva familia. . Nu este niciodată prea ocupat să ajute pe cineva. Așa că contactează-l acum dacă și tu ai nevoie de ajutor. e-mail-i acum prin: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +3550685677099 / +2349046229159 Acest comentariu de apreciere vine de la Julia Lorenzo.

    RăspundețiȘtergere